ODBIÓR ZAMÓWIENIA

Wasze zamówienie zostanie przekazane firmie kurierskiej, która będzie Was informować o szczegółach dostawy.

Firma kurierska dostarcza przesyłkę zawsze do pierwszych zamykanych drzwina adres, który został podany przy składaniu zamówienia.

Dalsze warunki dostawy lub kolejne pytania należy kierować do firmy kurierskiej i kierować się ich regulaminem.

ZAWSZE prosimy skontrolować czy paczki nie są uszkodzone.

Przy odbiorze zalecamy szybką kontrolę dostarczonych paczek również gdy opakowanie nie wygląda na uszkodzone.  Szczególnie prosimy o kontrolę rogów.

Bez tego Twoja późniejsza, ewentualna reklamacja nie zostanie uznana.

Jeżeli przesyłka uległa uszkodzeniu, należy NIEZWŁOCZNIE PRZYSTĄPIĆ DO SPISANIA PROTOKOŁU.
Ważne jest, aby zaznaczyć w nim, że odbiorca zgłosił zastrzeżenia wynikające z uszkodzonego produktu. Uszkodzenia polecamy sfotografować, co ułatwi późniejszą reklamację.

Jeśli przesyłka jest widocznie uszkodzona, w żadnym przypadku proszę jej nie przyjmować!

Jeśli zostanie Wam dostarczona uszkodzona przesyłka, natychmiast prosimy się z nami kontaktować.

UWAGA:

Zamówienie z metodą płatności przy odbiorze konieczne jest OPŁACIĆ GOTÓWKĄ,
kierowca nie przyjmuje płatności kartą.

Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana od kuriera w terminie na który wyraziłeś zgodę, lub z jakiegokolwiek powodu anulujesz zamówienie w terminie, w którym paczka została już wysłana, poniesiesz koszty wynikające z magazynowania i realizacji zamówienia w wysokości 252 zł.
https://www.toto-meble.pl/warunki-handlowe-i-reklamacyjne/

ODBIÓR ZAMÓWIENIA

ODBIÓR ZAMÓWIENIA Wasze zamówienie zostanie przekazane firmie kurierskiej, która będzie Was informo...

Please log in again

We are sorry for interrupting your flow. Your CSRF token is probably not valid anymore. To keep your e-shop secure, we need you to log in again.

Thank you for your understanding.

Zaloguj sie