ODBIÓR ZAMÓWIENIA
Wasze zamówienie zostanie przekazane firmie kurierskiej, która będzie Was informować o szczegółach dostawy.
Firma kurierska dostarcza przesyłkę zawsze do pierwszych zamykanych drzwi, na adres, który został podany przy składaniu zamówienia.
Dalsze warunki dostawy lub kolejne pytania należy kierować do firmy kurierskiej i kierować się ich regulaminem.
ZAWSZE prosimy skontrolować czy paczki nie są uszkodzone.
Przy odbiorze zalecamy szybką kontrolę dostarczonych paczek również gdy opakowanie nie wygląda na uszkodzone. Szczególnie prosimy o kontrolę rogów.
Bez tego Twoja późniejsza, ewentualna reklamacja nie zostanie uznana.
Jeżeli przesyłka uległa uszkodzeniu, należy NIEZWŁOCZNIE PRZYSTĄPIĆ DO SPISANIA PROTOKOŁU.
Ważne jest, aby zaznaczyć w nim, że odbiorca zgłosił zastrzeżenia wynikające z uszkodzonego produktu. Uszkodzenia polecamy sfotografować, co ułatwi późniejszą reklamację.
Jeśli przesyłka jest widocznie uszkodzona, w żadnym przypadku proszę jej nie przyjmować!
Jeśli zostanie Wam dostarczona uszkodzona przesyłka, natychmiast prosimy się z nami kontaktować.
UWAGA:
Zamówienie z metodą płatności przy odbiorze konieczne jest OPŁACIĆ GOTÓWKĄ,
kierowca nie przyjmuje płatności kartą.
Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana od kuriera w terminie na który wyraziłeś zgodę, lub z jakiegokolwiek powodu anulujesz zamówienie w terminie, w którym paczka została już wysłana, poniesiesz koszty wynikające z magazynowania i realizacji zamówienia w wysokości 252 zł.
Regulamin Warunki handlowe i reklamacyjne