ODBIÓR ZAMÓWIENIA

Wasze zamówienie zostanie przekazane firmie kurierskiej, która będzie Was informować o szczegółach dostawy.

Firma kurierska dostarcza przesyłkę zawsze do pierwszych zamykanych drzwina adres, który został podany przy składaniu zamówienia.

Dalsze warunki dostawy lub kolejne pytania należy kierować do firmy kurierskiej i kierować się ich regulaminem.

ZAWSZE prosimy skontrolować czy paczki nie są uszkodzone.

Przy odbiorze zalecamy szybką kontrolę dostarczonych paczek również gdy opakowanie nie wygląda na uszkodzone.  Szczególnie prosimy o kontrolę rogów.

Bez tego Twoja późniejsza, ewentualna reklamacja nie zostanie uznana.

Jeżeli przesyłka uległa uszkodzeniu, należy NIEZWŁOCZNIE PRZYSTĄPIĆ DO SPISANIA PROTOKOŁU.
Ważne jest, aby zaznaczyć w nim, że odbiorca zgłosił zastrzeżenia wynikające z uszkodzonego produktu. Uszkodzenia polecamy sfotografować, co ułatwi późniejszą reklamację.

Jeśli przesyłka jest widocznie uszkodzona, w żadnym przypadku proszę jej nie przyjmować!

Jeśli zostanie Wam dostarczona uszkodzona przesyłka, natychmiast prosimy się z nami kontaktować.

UWAGA:

Zamówienie z metodą płatności przy odbiorze konieczne jest OPŁACIĆ GOTÓWKĄ,
kierowca nie przyjmuje płatności kartą.

Jeśli przesyłka nie zostanie odebrana od kuriera w terminie na który wyraziłeś zgodę, lub z jakiegokolwiek powodu anulujesz zamówienie w terminie, w którym paczka została już wysłana, poniesiesz koszty wynikające z magazynowania i realizacji zamówienia w wysokości 252 zł.
https://www.toto-nabytek.cz/obchodni-podminky/