REKLAMACJE

Jak reklamować towar?

Reklamacje można składać wyłącznie w formie pisemnej. Nie ma możliwości telefonicznego składania reklamacji.

Jeśli będziesz wysyłać nam reklamację, bardzo by nam pomogło zaznaczenie wadliwych części bezpośrednio w instrukcji montażu,
i wysłanie nam jego zdjęcia wraz ze zdjęciami uszkodzonych elementów. To pomoże nam oszczędzić Twój czas.

Bez względu na to, czy reklamację składasz pocztą czy e-mailem, aby reklamacja została wzięta pod uwagę musi zawierać następujące informacje:

  1. Numer zamówienia
  2. Imię i nazwisko
  3. Numer telefonu oraz adres e-mail
  4. Nazwę towaru
  5. Opis wady
  6. Fotografie ilustrujące wadę
  7. Zdjęcie instrukcji obsługi z zaznaczonymi wadliwymi elementami.

Kontakt do działu reklamacji:

info@toto-meble.pl
tel.  73 593 08 14